KERSTMARKT

Elk jaar organiseert de Victor Activiteiten Commissie (VAC) zijn sfeervolle Kerstmarkt in Dickensstijl. Deze markt vindt tussen 9.30 en 15.00 uur plaats in de Sint Victorkerk aan de Zuidkade in Waddinxveen. Met veel kerstartikelen: naast kerststalletjes, kaarsen, kerstballen en andere kerstversiering zijn er door creatieve parochianen gemaakte artikelen. En er zijn kerstkaarten, kerststerren, bloembollen en ilex takken te koop en kunt u ter plekke kerststukken (laten) maken. Ook de inwendige mens wordt niet vergeten. Koffie of thee met eigen gebakken lekkernijen, erwtensoep, glühwein, het is er allemaal. Daarnaast zijn de “Sint Victorwijn”, de “Sint Victorjam”, tweedehands boeken en de jaarlijkse boterletters te koop. En u kunt genieten van sfeervolle orgelmuziek.

Contactpersoon: Magda Sirre